wtorek, 28 lutego 2017

Zwiedzanie i relaks w jednym..."Połącz kropki. Kraków" Wydawnictwo Art Egmont

Macie jakieś ulubione miasto, do którego chętnie wracacie?  Może nawet za nim tęsknicie? Czy nie byłoby miło móc się tam przenieść za każdym razem, gdy tylko macie taką potrzebę? Śledzić jego zabytki i znane punkty krok za krokiem, kropka za kropką...
Chcąc przybliżyć czytelnikom różne miejsca w Europie, Wydawnictwo Art Egmont stworzyło niezwykłe albumy. W moje ręce trafił przewodnik po Krakowie.


Książka ta nie jest zwykłą opowieścią o mieście. Obok zdjęć i opisów najważniejszych miejsc Krakowa, znajdziemy ich wykropkowane wersje. Dzięki temu można nie tylko poszerzyć swoją wiedzę o dawnej siedzibie królów Polski, ale również podszkolić swój warsztat "precyzji". I tak możemy "stworzyć" Bramę Floriańską, Wawel, Sukiennice, a nawet stoisko obwarzanków.

Może to dziwne, ale łączenie kropek kojarzy mi się z dzieciństwem. Pamiętam jak rozwiązywałam te łamigłówki. Pamiętam skupienie, ale też  i frajdę jaką mi to dawało. Te wspomnienia, a także sentyment do miasta Krakowa, sprawiły, że oglądanie tego albumu było czystą przyjemnością.


Ta książka jest doskonałym pomysłem na prezent. Prezent dla osoby najbliższej, ale także dla siebie. Zapewni ona bardzo miło spędzony czas.

Polecam ! !

Za książkę dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz